ေဇာ္ဂ်ီ / ယူနီကုဒ္္
Zawgyi ျဖင့္ဖတ္ပါ
★★★★★
အိိမ္ အတုိက္အခိုိက္မ်ား ကင္းေဝးေစဖုိ႔
လူေလာကတြင္ မနာလုိသူမ်ား ေပါးမ်ားၾက၏ အတုိိက္အခုိက္မ်ားလည္ ေပါးမ်ားၾကသည္
မိမိိ အိမ္ေ႐ွ႕တြင္ လဆုတ္ ၈ ရက္တြင္ ႐ွားေစာင္းခ်ဥ္္ စုိက္ပ်ိဴးထားပါ ၿပီးလ်ွင္ ေန႔စဥ္ ဓာရဏ ပရိတ္ ရြတ္ဖက္၍ ေရေလာင္းပါ
အက်ိဳး အားနိသင္္ မိမိ ေနအိမ္ ေဂဟာ ေဘးရန္ အေပါင္းမွ ကာစီေပးသည္
အရပ္္ ႐ွစ္မ်က္ႏွာမွ ရန္သူမ်ား ကာကြယ္ေပးသည္
မိိသားစုမ်ား စည္းစည္းလုံးလုံး သင့္သင့္ျမတ္ျမတ္ျဖစ္္ေစသည္
လဆုတ္ ၈ရက္သည္ ဟိဏစန္းကာလျဖစ္သည္္ ဟိဏစန္း ကာလသည္ မျမင္ရေသာ ပါပၿဂိဳဟ္စြမ္း္ အင္မ်ား ျပည့္ဝေသာ ကာျဖစ္သည္ အေလ်ာက္္ ရန္အတုိက္ အခုိက္မ်ား အျမစ္ျပက္ ေျပေပ်ာက္ေစသည္
မည္သူမဆုိိ စုိက္ပ်ိဴးၾကည့္ပါ
ဓာရဏ ပရိတ္ေတာ္္
ဓာရဏသုတ္ေတာ္္( ျဖစ္စဥ္)
ေဂါတမ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ညီေတာ္ အာနႏၵာအား ဓာရဏသုတ္ေတာ္ကို ေဟာ၍ လူဒါယကာ-ဒါယိကာမတုိ႔အား တစ္ဆင့္ ေဟာၾကားရန္၊ ရွင္းလင္း သင္ျပရန္ အမိန္႕ရွိေသာ သုတ္ေတာ္ ျဖစ္ပါသည္။
ဓာရဏ ပရိတ္ေတာ္တြင္ ၀ိပႆ ီ သိခီ၊ ေ၀ႆ ဘူ၊ ကကုသန္၊ ……ေကာဏာဂံု၊ ကႆ ပ၊ ေဂါတမ တည္းဟူေသာ ဘုရားခုႏွစ္ဆူအား ရွိခိုးပါ၍ က်ေရာက္ လတၱံ႕ေသာ ေဘးခပ္သိမ္း ရန္ခပ္သိမ္း ကင္းျငိမ္းေအာင္ ဗုဒၶ၊ ဓမၼ၊ သံဃာဂုဏ္ေတာ္ ေက် းဇူးေတာ္တုိ႔ကို ဖြဲ႕ဆုိထားသည္မွစ၍ ဓာရဏသုတ္ေတာ္ ျဖစ္ေပၚရြတ္ဆုိ ပြားမ်ားခဲ့ၾကပါ သတည္း။
တုိိက္တြန္းခ်က္။ ။ ဓာရဏပရိိတ္ေတာ္သည္ ျမတ္ဗုဒၶ ရွင္ေတာ္ဘုရား၏ အာေ၀ဏိကဂုဏ္ေတာ္ ၁၈-ပါးကို ေဖာ္ျပထားသည္။ ဤဂုဏ္ ၁၈-ပါးသည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ သီးျခား ကိုယ္ပုိင္ ဂုဏ္ေတာ္မ်ား ျဖစ္သည္။ အျခား မည္သူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္၌မွ် ဤဂုဏ္မ်ိဳ းမရွိေခ်။ ရဟႏၲာႏွင့္ ပေစၥကဗုဒၶမ်ား၌ ေသာ္မွ ဤ ဂုဏ္သတၱိမ်ိဳ း မရွိၾက။ စင္စစ္အားျဖင့္ ဓာရဏပရိတ္ေတာ္သည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အာေ၀ဏိက ဂုဏ္ေတာ္တုိ႔ကို ခ်ီ းက်ဴးး ပူေဇာ္ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။
ေကာင္းျမတ္ေသာ ေစတနာျဖင့္္ တာ၀န္ ၀တၱရားမ်ားကို ထမ္းေဆာင္ေနသူ အားလံုးတုိ႔သည္ ဓာရဏ ပရိတ္ေတာ္ကို ရြတ္ဖတ္ပါမူ အ,ကာလ မရဏမွ လြတ္ေျမာက္ႏုိင္ သည္။ အ,ကာလ မရဏႏွင့္ မေတြ႕ၾကံဳ ရ-မေတြ႕ႀကံဳနုိင္။
အ,ကာလ မရဏ ဆုိိသည္မွာ သူတစ္ပါး လက္နက္ျဖင့္ ေသရျခင္း၊ သူတစ္ပါး ပေယာဂျဖင့္ ေသရျခင္း, က်ားကိုက္ ေသရျခင္း၊ ေခ်ာက္ကမ္းပါးက ေသရျခင္း၊ ကားေမွာက္၍ ေသရျခင္း စသည့္ ဥပေစ ၦဒက ကံေၾကာင့္ ေသရျခင္းမ်ိဳ းမ်ားကို ဆုိသည္။ ဓာရဏ ပရိတ္ကို ရြတ္ဖတ္သူမွာ အ,ကာလ မရဏ အမ်ိဳ းမ်ိဳ းတုိ႔မွ လြတ္ေျမာက္သည္။
သတၱ၀ါတုိိင္း လူတုိင္းပင္ တစ္ေန႔ေန႔၌ ေသရမည္မွာ ဓမၼတာ ျဖစ္သည္။ အ,ကာလ မရဏမွ လြတ္ေျမာက္သည္ဟု ဆုိသည္မွာ ဥပေစၧဒက ကံေၾကာင့္ မေသရ၊ မေသႏုိင္ျခင္းကို ဆုိသည္။ ျဖစ္ျမဲ ဓမၼတာအရ ေသခ်ိန္က်မွသာ ေသရသည္။
ရွင္းျပပါဦးအံ့-ေသရျခင္္း ေလးမ်ိဳ းရွိသည္။ (၁) အသက္တမ္း ကုန္၍ ေသရျခငး္ “အာယုကၡယမရဏ”၊ အသက္တစ္ရာတမ္း၌ အႏွစ္တစ္ရာ ပတ္၀န္းက်င္မွ် သာ ေနၾကရသည္။ ျမတ္စြာဘုရားေသာ္မွ အႏွစ္ ၈၀-သာ ေနရသည္။
(၂) ကံကုန္၍ ေသရျခင္း “ကမၼကၡယမရဏ”။ မိမိိ ကုသုိလ္ကံအေလ်ာက္သာ ေနရသည္။ ကံကုန္လွ်င္ အရြယ္ ေကာင္းတုန္း၌လည္း ေသရသည္။ ႏုိိ႔စုိ႔ အရြယ္ စသည္၌လည္း ေသရသည္။
(၃) သက္တမ္းႏွွင့္ ကံ ၂-ပါးလံုး ကုန္၍ ေသရျခင္း “ဥဘယကၡယမရဏ”။
(၄) အထက္္ မရဏ ၃-မ်ိဳးမွ တစ္ပါး အျခားပေယာဂ တစ္ခုခုေၾကာင့္ သစ္စိမ္းခ်ိဳ း ခ်ိဳးျဖတ္သကဲ့သို႔ ေသရျခင္းမ်ိဳး “ဥပေစၧဒက မရဏ” ဟူ၍ ေသရျခင္းမ်ိဳး ၄-မ်ိဳ းရွိသည္။
ပထမ ေသျခင္း ၃-မ်ိဳးကိို ဘုရား၊ ရဟႏၲာ၊ ပေစၥကဗုဒၶါ အရွင္ျမတ္တုိ႔ေသာ္မွ မလြန္ႏုိင္။ ယင္း မရဏ ၃-မ်ိဳးမွာ ေသရုိး ေသစဥ္ ဓမၼတာ မရဏ ျဖစ္သည္။
ဥပေစၧဒက မရဏကိုိ အ,ကာလမရဏ ဟု ေခၚသည္။ ေသခ်ိန္ မေရာက္ေသးဘဲ ေသရျခင္းသည္ အ,ကာလ မရဏ ျဖစ္သည္။ ဓာရဏ ပရိတ္ေတာ္ကို ရြတ္ဖတ္ျခင္း အားျဖင့္ အ,ကာလ မရဏကို တားျမစ္ ပယ္ေဖ်ာက္ႏုိင္သည္။
ေစတနာ ျဖဴ စင္သူတိို႔ အ,ကာလ မရဏမွ ကင္းလြတ္ၾကပါေစေသာ္။
ဓာရဏသုတ္ (ပါဠိေတာ္္)
နေမာ တႆ ဘဂ၀ေတာ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳ ဒၶႆ
၁။ ဗုဒၶါနံ ဇီ၀ိိတႆ ၊န သကၠာ ေကနစိ အႏၲရာေယာ ကာတံု၊ ၊တထာ ေမ ေဟာတု။
၂။ အတီတံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ ၊အပၸဋိဟတံ ဉာဏံ၊ ၊အနာဂတံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ ၊အပၸဋိဟတံ ဉာဏံ၊ ပစၥဳ ပၸႏၷံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ ၊အပၸဋိဟတံ ဉာဏံ။
၃။ ဣေမဟိ တီဟိ ဓေမၼဟိ သမႏၷာဂတႆ ၊ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ ၊သဗၺြံ ကာယကမၼံ ၊ဉာဏပုဗၺဂၤမံ ဥာဏာႏုပရိ၀တၱံ၊ သဗၺံ ၀စီကမံၼ ၊ဉာဏပုဗၺဂၤမံ ဉာဏာႏုပရိ၀တၱံ၊ သဗံၺ မေနာကမၼံ ၊ဉာဏပုဗၺမဂၤမံ ဥာဏာႏုပရိ၀တၱံ။
၄။ ဣေမဟိ ဆဟိ ဓေမၼဟိ သမႏၷာဂတႆ ၊ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ ၊နတၳိ ဆႏၵႆ ဟာနိ၊ နတၳိ ဓမၼေဒသနာယ ဟာနိ၊နတၳိ ၀ီရိယႆ ဟာနိ၊ နတၳိ သမာဓိႆ ဟာနိ၊ နတၳိ ပညာယ ဟာနိ၊ နတၳိ ၀ိမုတၱိယာ ဟာနိ၊
၅။ ဣေမဟိိ ဒြါဒသဟိ ဓေမၼဟိ သမႏၷာဂတႆ ၊ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ ၊နတၳိ ဒ၀ါ၊ နတိၳ ရ၀ါ၊ နတၳိ အ,ဖုဋံ၊ နတၳိ ေ၀ဂါယိတတၱံ၊ နတၳိ အ,ဗ်ာ၀ဋမေနာ၊ နတၳိ အပၸဋိသခၤါ နုေပကၡာ။
ဣေမဟိ အ႒ာရသဟိ ဓေမၼဟိ သမႏၷာဂတႆ ၊ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ ၊နေမာ သတၱႏၷံ သမၼာသမၺဳ ဒၶါနံ။
၆။ နတၳိိ တထာဂတႆ ကာယဒုစၥရိိတံ၊ နတၳိ တထာဂတႆ ၀စီဒုစၥရိိတံ၊ နတၳိ တထာဂတႆ မေနာဒုစၥရိတံ၊ နတၳိ အတီတံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊ နတၳိ အနာဂတံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
ပဋိဟတံံ ဉာဏံ၊ နတၳိ ပစဳၥု ပၸႏၷံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊ နတၳိ သဗၺံ ကာယကမၼံ ၊ဉာဏပုဗၺမဂၤမံ ဉာဏံ နာႏုပရိ၀တၱံ၊ နတၳိ သဗၺံ ၀စီကမၼံ ၊ဉာဏပုဗၺမဂၤမံ ဉာဏံ နာႏုပရိ၀တၱံ၊
နတၳိိ သဗၺံ မေနာကမၼံ ၊ဉာဏပုဗၺမဂၤမံ ဉာဏံ နာႏုပရိ၀တၱံ၊ ဣမံ ဓာရဏံ အ,မိတံ အ,သမံ ၊သဗၺသတၱာနံ တာဏံ ေလဏံ ၊သံသာရ ဘယဘီတာနံ အဂၢံ မဟာေတဇံ။
၇။ ဣမံံ အာနႏၵ ဓာရဏပရိတၱံံ ၊ဓာေရဟိ ၀ါေရဟိ ပရိပုစၧာဟိ။ တႆ ကာေယ ၀ိသံ န ကေမယ်၊ ဥဒေက န လေဂၢယ်၊
အဂၢိ္ န ဍေဟယ်၊ နာနာဘယ၀ိေကာ၊ န ဧကာဟာရေကာ၊ န ဒြိဟာရေကာ၊ န တိဟာရေကာ၊ န စတုဟာရေကာ၊ န ဥမၼတၱကံ၊ န မူဠွကံ၊ မႏုေႆ ဟိ အ,မႏုေႆ ဟိ န ဟိ ံသကာ။
၈။ တံံ ဓာရဏပရိတၱံ ယထာ ကတေမ၊ ဇာေလာ မဟာဇာေလာ၊ ဇာလိေတၱ မဟာဇာလိေတၱ၊ ပုေဂၢ မဟာပုေဂၢ၊ သမၸေတၱ မဟာသမၸေတၱ၊ ဘူတဂၤမွိ တမဂၤလံ။
ဣမံ ေခါ ပနာနႏၵ ဓာရဏပရိတၱံံ န၀ န၀ုတိယာ ၊သမၼာသမၺဳ ဒၶေကာဋီဟိ ဘာသိတံ၊ ၀ေတၱ အ,၀ေတၱ၊ ဂႏၶေ၀ အ,ဂႏၶေ၀၊ ေနာေမ အ,ေနာေမ၊ ေသေ၀ အ,ေသေ၀၊
ကာေယ အ,ကာေယ၊ ဓာရေဏ အ,ဓာရေဏ၊ ဣလႅိ မိလႅိ၊ တိလႅိ မိလႅိ၊ ေယာရုကၡ မဟာေယာရုေကၡ၊ ဘူတဂၤမွိ တမဂၤလံ။
၉။ ဣမံံ ေခါ ပနာနႏၵ ဓာရဏပရိတၱံံ ၊န၀ န၀ုတိယာ ၊သမၼာသမၺဳ ဒၶ ေကာဋီဟိ ဘာသိတံ။
ဒိ႒ိိလာ ဒ႑ိလာ ၊မႏိၲလာ ေရာဂိလာ ၊ခရလာ ဒုဗိ ၻလာ။ ဧေတန သစၥ၀ေဇၨန ၊ေသာတၳိ ေတ ေဟာတု သဗၺဒါ။
မူရင္းေရးသားသူ ထက္မင္းေက်ာ္စြာ
မေနာ ေဗဒင္
Unicode ဖြင့်ဖတ်ပါ
★★★★★
အိမ် အတိုက်အခိုက်များ ကင်းဝေးစေဖို့
လူလောကတွင် မနာလိုသူများ ပေါးများကြ၏ အတိုက်အခိုက်များလည် ပေါးများကြသည်
မိမိ အိမ်ရှေ့တွင် လဆုတ် ၈ ရက်တွင် ရှားစောင်းချဉ် စိုက်ပျိူးထားပါ ပြီးလျှင် နေ့စဉ် ဓာရဏ ပရိတ် ရွတ်ဖက်၍ ရေလောင်းပါ
အကျိုး အားနိသင် မိမိ နေအိမ် ဂေဟာ ဘေးရန် အပေါင်းမှ ကာစီပေးသည်
အရပ် ရှစ်မျက်နှာမှ ရန်သူများ ကာကွယ်ပေးသည်
မိသားစုများ စည်းစည်းလုံးလုံး သင့်သင့်မြတ်မြတ်ဖြစ်စေသည်
လဆုတ် ၈ရက်သည် ဟိဏစန်းကာလဖြစ်သည် ဟိဏစန်း ကာလသည် မမြင်ရသော ပါပဂြိုဟ်စွမ်း အင်များ ပြည့်ဝသော ကာဖြစ်သည် အလျောက် ရန်အတိုက် အခိုက်များ အမြစ်ပြက် ပြေပျောက်စေသည်
မည်သူမဆို စိုက်ပျိူးကြည့်ပါ
ဓာရဏ ပရိတ်တော်
ဓာရဏသုတ်တော်( ဖြစ်စဉ်)
ဂေါတမ မြတ်စွာဘုရားသည် ညီတော် အာနန္ဒာအား ဓာရဏသုတ်တော်ကို ဟော၍ လူဒါယကာ-ဒါယိကာမတို့အား တစ်ဆင့် ဟောကြားရန်၊ ရှင်းလင်း သင်ပြရန် အမိန့်ရှိသော သုတ်တော် ဖြစ်ပါသည်။
ဓာရဏ ပရိတ်တော်တွင် ဝိပဿ ီ သိခီ၊ ဝေဿ ဘူ၊ ကကုသန်၊ ……ကောဏာဂုံ၊ ကဿ ပ၊ ဂေါတမ တည်းဟူသော ဘုရားခုနှစ်ဆူအား ရှိခိုးပါ၍ ကျရောက် လတ္တံ့သော ဘေးခပ်သိမ်း ရန်ခပ်သိမ်း ကင်းငြိမ်းအောင် ဗုဒ္ဓ၊ ဓမ္မ၊ သံဃာဂုဏ်တော် ကျေ းဇူးတော်တို့ကို ဖွဲ့ဆိုထားသည်မှစ၍ ဓာရဏသုတ်တော် ဖြစ်ပေါ်ရွတ်ဆို ပွားများခဲ့ကြပါ သတည်း။
တိုက်တွန်းချက်။ ။ ဓာရဏပရိတ်တော်သည် မြတ်ဗုဒ္ဓ ရှင်တော်ဘုရား၏ အာဝေဏိကဂုဏ်တော် ၁၈-ပါးကို ဖော်ပြထားသည်။ ဤဂုဏ် ၁၈-ပါးသည် မြတ်စွာဘုရား၏ သီးခြား ကိုယ်ပိုင် ဂုဏ်တော်များ ဖြစ်သည်။ အခြား မည်သူ တစ်ဦးတစ်ယောက်၌မျှ ဤဂုဏ်မျို းမရှိချေ။ ရဟန္တာနှင့် ပစ္စေကဗုဒ္ဓများ၌ သော်မှ ဤ ဂုဏ်သတ္တိမျို း မရှိကြ။ စင်စစ်အားဖြင့် ဓာရဏပရိတ်တော်သည် မြတ်စွာဘုရား၏ အာဝေဏိက ဂုဏ်တော်တို့ကို ချီ းကျူးး ပူဇော်ခြင်းပင် ဖြစ်သည်။
ကောင်းမြတ်သော စေတနာဖြင့် တာဝန် ဝတ္တရားများကို ထမ်းဆောင်နေသူ အားလုံးတို့သည် ဓာရဏ ပရိတ်တော်ကို ရွတ်ဖတ်ပါမူ အ,ကာလ မရဏမှ လွတ်မြောက်နိုင် သည်။ အ,ကာလ မရဏနှင့် မတွေ့ကြုံ ရ-မတွေ့ကြုံနိုင်။
အ,ကာလ မရဏ ဆိုသည်မှာ သူတစ်ပါး လက်နက်ဖြင့် သေရခြင်း၊ သူတစ်ပါး ပယောဂဖြင့် သေရခြင်း, ကျားကိုက် သေရခြင်း၊ ချောက်ကမ်းပါးက သေရခြင်း၊ ကားမှောက်၍ သေရခြင်း စသည့် ဥပစေ ္ဆဒက ကံကြောင့် သေရခြင်းမျို းများကို ဆိုသည်။ ဓာရဏ ပရိတ်ကို ရွတ်ဖတ်သူမှာ အ,ကာလ မရဏ အမျို းမျို းတို့မှ လွတ်မြောက်သည်။
သတ္တဝါတိုင်း လူတိုင်းပင် တစ်နေ့နေ့၌ သေရမည်မှာ ဓမ္မတာ ဖြစ်သည်။ အ,ကာလ မရဏမှ လွတ်မြောက်သည်ဟု ဆိုသည်မှာ ဥပစ္ဆေဒက ကံကြောင့် မသေရ၊ မသေနိုင်ခြင်းကို ဆိုသည်။ ဖြစ်မြဲ ဓမ္မတာအရ သေချိန်ကျမှသာ သေရသည်။
ရှင်းပြပါဦးအံ့-သေရခြင်း လေးမျို းရှိသည်။ (၁) အသက်တမ်း ကုန်၍ သေရခြင်း “အာယုက္ခယမရဏ”၊ အသက်တစ်ရာတမ်း၌ အနှစ်တစ်ရာ ပတ်ဝန်းကျင်မျှ သာ နေကြရသည်။ မြတ်စွာဘုရားသော်မှ အနှစ် ၈၀-သာ နေရသည်။
(၂) ကံကုန်၍ သေရခြင်း “ကမ္မက္ခယမရဏ”။ မိမိ ကုသိုလ်ကံအလျောက်သာ နေရသည်။ ကံကုန်လျှင် အရွယ် ကောင်းတုန်း၌လည်း သေရသည်။ နို့စို့ အရွယ် စသည်၌လည်း သေရသည်။
(၃) သက်တမ်းနှင့် ကံ ၂-ပါးလုံး ကုန်၍ သေရခြင်း “ဥဘယက္ခယမရဏ”။
(၄) အထက် မရဏ ၃-မျိုးမှ တစ်ပါး အခြားပယောဂ တစ်ခုခုကြောင့် သစ်စိမ်းချို း ချိုးဖြတ်သကဲ့သို့ သေရခြင်းမျိုး “ဥပစ္ဆေဒက မရဏ” ဟူ၍ သေရခြင်းမျိုး ၄-မျို းရှိသည်။
ပထမ သေခြင်း ၃-မျိုးကို ဘုရား၊ ရဟန္တာ၊ ပစ္စေကဗုဒ္ဓါ အရှင်မြတ်တို့သော်မှ မလွန်နိုင်။ ယင်း မရဏ ၃-မျိုးမှာ သေရိုး သေစဉ် ဓမ္မတာ မရဏ ဖြစ်သည်။
ဥပစ္ဆေဒက မရဏကို အ,ကာလမရဏ ဟု ခေါ်သည်။ သေချိန် မရောက်သေးဘဲ သေရခြင်းသည် အ,ကာလ မရဏ ဖြစ်သည်။ ဓာရဏ ပရိတ်တော်ကို ရွတ်ဖတ်ခြင်း အားဖြင့် အ,ကာလ မရဏကို တားမြစ် ပယ်ဖျောက်နိုင်သည်။
စေတနာ ဖြူ စင်သူတို့ အ,ကာလ မရဏမှ ကင်းလွတ်ကြပါစေသော်။
ဓာရဏသုတ် (ပါဠိတော်)
နမော တဿ ဘဂဝတော အရဟတော သမ္မာသမ္ဗု ဒ္ဓဿ
၁။ ဗုဒ္ဓါနံ ဇီဝိတဿ ၊န သက္ကာ ကေနစိ အန္တရာယော ကာတုံ၊ ၊တထာ မေ ဟောတု။
၂။ အတီတံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော ၊အပ္ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊ ၊အနာဂတံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော ၊အပ္ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊ ပစ္စု ပ္ပန္နံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော ၊အပ္ပဋိဟတံ ဉာဏံ။
၃။ ဣမေဟိ တီဟိ ဓမ္မေဟိ သမန္နာဂတဿ ၊ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော ၊သဗ္ဗွံ ကာယကမ္မံ ၊ဉာဏပုဗ္ဗင်္ဂမံ ဉာဏာနုပရိဝတ္တံ၊ သဗ္ဗံ ဝစီကမ္မံ ၊ဉာဏပုဗ္ဗင်္ဂမံ ဉာဏာနုပရိဝတ္တံ၊ သဗ္ဗံ မနောကမ္မံ ၊ဉာဏပုဗ္ဗမင်္ဂမံ ဉာဏာနုပရိဝတ္တံ။
၄။ ဣမေဟိ ဆဟိ ဓမ္မေဟိ သမန္နာဂတဿ ၊ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော ၊နတ္ထိ ဆန္ဒဿ ဟာနိ၊ နတ္ထိ ဓမ္မဒေသနာယ ဟာနိ၊နတ္ထိ ဝီရိယဿ ဟာနိ၊ နတ္ထိ သမာဓိဿ ဟာနိ၊ နတ္ထိ ပညာယ ဟာနိ၊ နတ္ထိ ဝိမုတ္တိယာ ဟာနိ၊
၅။ ဣမေဟိ ဒွါဒသဟိ ဓမ္မေဟိ သမန္နာဂတဿ ၊ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော ၊နတ္ထိ ဒဝါ၊ နတ္ထိ ရဝါ၊ နတ္ထိ အ,ဖုဋံ၊ နတ္ထိ ဝေဂါယိတတ္တံ၊ နတ္ထိ အ,ဗျာဝဋမနော၊ နတ္ထိ အပ္ပဋိသင်္ခါ နုပေက္ခာ။
ဣမေဟိ အဋ္ဌာရသဟိ ဓမ္မေဟိ သမန္နာဂတဿ ၊ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော ၊နမော သတ္တန္နံ သမ္မာသမ္ဗု ဒ္ဓါနံ။
၆။ နတ္ထိ တထာဂတဿ ကာယဒုစ္စရိတံ၊ နတ္ထိ တထာဂတဿ ဝစီဒုစ္စရိတံ၊ နတ္ထိ တထာဂတဿ မနောဒုစ္စရိတံ၊ နတ္ထိ အတီတံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊ နတ္ထိ အနာဂတံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
ပဋိဟတံံ ဉာဏံ၊ နတ္ထိ ပစု္စု ပ္ပန္နံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊ နတ္ထိ သဗ္ဗံ ကာယကမ္မံ ၊ဉာဏပုဗ္ဗမင်္ဂမံ ဉာဏံ နာနုပရိဝတ္တံ၊ နတ္ထိ သဗ္ဗံ ဝစီကမ္မံ ၊ဉာဏပုဗ္ဗမင်္ဂမံ ဉာဏံ နာနုပရိဝတ္တံ၊
နတ္ထိ သဗ္ဗံ မနောကမ္မံ ၊ဉာဏပုဗ္ဗမင်္ဂမံ ဉာဏံ နာနုပရိဝတ္တံ၊ ဣမံ ဓာရဏံ အ,မိတံ အ,သမံ ၊သဗ္ဗသတ္တာနံ တာဏံ လေဏံ ၊သံသာရ ဘယဘီတာနံ အဂ္ဂံ မဟာတေဇံ။
၇။ ဣမံံ အာနန္ဒ ဓာရဏပရိတ္တံံ ၊ဓာရေဟိ ဝါရေဟိ ပရိပုစ္ဆာဟိ။ တဿ ကာယေ ဝိသံ န ကမေယျ၊ ဥဒကေ န လဂ္ဂေယျ၊
အဂ္ဂိ န ဍဟေယျ၊ နာနာဘယဝိကော၊ န ဧကာဟာရကော၊ န ဒွိဟာရကော၊ န တိဟာရကော၊ န စတုဟာရကော၊ န ဥမ္မတ္တကံ၊ န မူဠှကံ၊ မနုဿေ ဟိ အ,မနုဿေ ဟိ န ဟိ ံသကာ။
၈။ တံံ ဓာရဏပရိတ္တံ ယထာ ကတမေ၊ ဇာလော မဟာဇာလော၊ ဇာလိတ္တေ မဟာဇာလိတ္တေ၊ ပုဂ္ဂေ မဟာပုဂ္ဂေ၊ သမ္ပတ္တေ မဟာသမ္ပတ္တေ၊ ဘူတင်္ဂမှိ တမင်္ဂလံ။
ဣမံ ခေါ ပနာနန္ဒ ဓာရဏပရိတ္တံံ န၀ နဝုတိယာ ၊သမ္မာသမ္ဗု ဒ္ဓကောဋီဟိ ဘာသိတံ၊ ဝတ္တေ အ,ဝတ္တေ၊ ဂန္ဓေ၀ အ,ဂန္ဓဝေ၊ နောမေ အ,နောမေ၊ သေေ၀ အ,သေဝေ၊
ကာယေ အ,ကာယေ၊ ဓာရဏေ အ,ဓာရဏေ၊ ဣလ္လိ မိလ္လိ၊ တိလ္လိ မိလ္လိ၊ ယောရုက္ခ မဟာယောရုက္ခေ၊ ဘူတင်္ဂမှိ တမင်္ဂလံ။
၉။ ဣမံံ ခေါ ပနာနန္ဒ ဓာရဏပရိတ္တံံ ၊န၀ နဝုတိယာ ၊သမ္မာသမ္ဗု ဒ္ဓ ကောဋီဟိ ဘာသိတံ။
ဒိဋ္ဌိလာ ဒဏ္ဍိလာ ၊မန္တိလာ ရောဂိလာ ၊ခရလာ ဒုဗိ ္ဘလာ။ ဧတေန သစ္စဝဇ္ဇေန ၊သောတ္ထိ တေ ဟောတု သဗ္ဗဒါ။
မူရင်းရေးသားသူ ထက်မင်းကျော်စွာ
မနော ဗေဒင်